امروزه اسمارت فون ها یا همان گوشی های های هوشمند به همراه همیشگی ما مبدل شده اند.گجت هایی که دیگر بسیار فراتر از یک تلفن برای ما کارایی داشته و یک لحظه قادر به جداشدن از آنها نیستیم.خب حالا که اینقدر به این ابزار های جدید وابسته هستیم بهتر است تا باور های غلط خود را در مورد آنها تغییر دهیم.در این مطلب نگاهی داریم به هفت مورد از باور های غلط افراد در مورد گوشی های هوشمند ، با گجت نیوز همراه باشید ، شاید شما هم یک یا چند مورد از این باورهای غلط را در مورد اسمارت فون ها داشته باشید.

 

۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۹
غزل

ایجاد تغییر همیشه سخت است. تغییر، خرق عادتی است که توسط جامعه و افراد پذیرفته شده و دست زدن به آن، شجاعت زیادی می‌طلبد. به قدر آن شجاعت، باید قوی هم بود و در برابر مخالفت‌ها تاب آورد. برای همین است که اغلب ما، تلاش نمی‌کنیم در شیوه‌ی زندگی‌مان تغییری ایجاد کنیم. به جایگاه اجتماعی، مالی و معنوی خود در همین وضع موجود رضایت می‌دهیم و ادامه‌اش می‌دهیم. همین است که افراد کمی هستند که جسارت تغییر را داشته‌باشند. در نوشته‌ی امروز، تصاویری از زنانی را می‌بینیم که با عملکرد خود تغییری چشمگیر در سنت‌های پذیرفته‌شده‌ی جامعه‌شان ایجاد کردند و درباره‌ی توانایی‌های‌شان، همگان را متعجب کردند. برخی از این تصاویر، نشان می‌دهد که زنان در موقعیت سخت جامعه‌شان چطور خود را با شرایط وقف دادند و عهده‌دار مسئولیت‌های مهم برای حفظ خاواده‌شان شدند. برخی از تصاویر نشان‌دهنده‌ی اوج انسانیت حتی در برابر دشمن هستند. شاید کار بعضی از آنان امروزه کاملاً عادی جلوه کند، اما در زمان خودش، نیاز به جسارت و جرأت فراوانی داشت. بیش از همه، دوست دارم این پست را تقدیم به مادرانی کنم که با کار شرافتمندانه، سرپرستی خانواده خود را بر عهده گرفته‌اند. شاید نام خیلی از آن‌ها را هرگز نشنویم و داستان‌شان را هیچ‌گاه نخوانیم، اما مسلماً همگی آن ها شایسته‌اند که برای عزت‌نفس فوق‌العاده‌شان مورد تقدیر قرار گیرند.

 

۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۷
غزل

دلم می خواهد

مرد زندگی من

همچون کوه

محکم و استوار باشد

آن چنان که بتوانم

با خاطری جمع

در آغوش امن او مچاله شوم

و مطمئن باشم

همه چیز رو به راه است

و رو به راه خواهد بود

تا وقتی که 

مرد زندگی من

در کنارم هست.



۶ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۹
غزل

حتما برای شما هم پیش آمده که به آسمان خیره شوید و به ابرها دقت کنید و گاهی با منظره جالب یا ترسناکی از نحوه قرارگیری ابرها مواجه شوید. اما گاهی اوقات شکل ابرها منحصر بفرد است. ابرهای آرامش‌بخش، ترسناک یا ابرهایی که به شکل صورت یک انسان در می‌آیند. در ادامه برخی از ابرها را که به صورت طبیعی یا در اثر طوفان شکل گرفته‌اند، با هم می‌بینیم.